Baron, Julia, Maria Luz Celaya, and Peter Watkins, Pragmatics in Language Teaching: From Research to Practice, New York: Routledge, 2024.

Wersje

PDF (Angielski)

Jak cytować

O'Toole, O. (2025). Baron, Julia, Maria Luz Celaya, and Peter Watkins, Pragmatics in Language Teaching: From Research to Practice, New York: Routledge, 2024. Półrocznik Językoznawczy Tertium, 9(2), 224-229. https://journal.tertium.edu.pl/JaK/article/view/296 (Original work published 2025)

Abstrakt

Recenzja książki

PDF (Angielski)

Bibliografia

Baron, J., M.L. Celaya, M. Levkina (2020) “Learning Pragmatics Through Tasks. When Interaction Plays a Role”. Applied Pragmatics 2(1); 1–25.

Edwards, M., K. Csizér (2001) “Opening and Closing the Conversation – How Coursebook Dialogues Can Be Implemented in the Classroom”. NovELTy 8(2); 55–66.

Sanchez-Hernandez, A., J. Baron (2021) “Teaching Second Language Pragmatics in the Current Era of Globalization: An Introduction”. Language Teaching Research 26(2); 163–170. https://doi.org/10.1177/13621688211064931

Taguchi, N. (2009) “Pragmatic Competence in Japanese as a Second Language: Introduction”, In N. Taguchi (ed.), Pragmatic Competence. Berlin: Mouton de Gruyter.

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Prawa autorskie (c) 2024 Półrocznik Językoznawczy Tertium